fredag 26 april 2013

Helt sjukt

Idag blir det back on track. Det har jag bestämt. Eftersom jag ska sitta 4 1/2 timme på tåg ner till Göteborg i eftermiddag tänker jag att detta blir ett perfekt tillfälle att komma igång med skrivandet. Har dessutom skaffat Dropbox för enklare säkerhet i framtiden.


För övrigt måste jag tipsa om TV4-programmet Helt Sjukt med David Hellenius. Vad jag blir glad att det finns ett program som på ett avdramatiserat sätt pratar om sjukdomar och psykiska besvär. För en hypokondriker som mig själv känns det bra att kunna skratta lite åt det också.


2 kommentarer:

  1. David Hellenius, han rör vid grejer och det blir, inte guld, men kul. Mest för att han driver med sig själv samtidigt. Låter Helt Sjukt, bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa verkligen. Han passar väldigt bra i sådana här program =)

      Radera