onsdag 24 april 2013

Cher vs Bieber

Fick 1000 ord skrivna idag också. Dock samma 1000 ord som jag skrev igår. Kändes hur dumt som helst, men vad gör man inte för att komma vidare? Bra att jag åtminstone inte förlorade mer än ett kapitel. Får komma vidare med resten imorgon. Det börjar spöka ordentligt för min stackars huvudperson. Stackarn.


Skulle egentligen gått ut och käkat middag med en kompis, men denna har tydligen dumpat mig för Justin Bieber ikväll. Hela Stockholm är beliebers i veckan verkar det som. Så det får bli next best thing: hämtmat från Vapiano och en mysig film. Funderar på Mångalen. Har aldrig sett hela utan bara bitar av den, men eftersom jag älskar både Cher, New York och 80-talskomedier känns det ju som en rätt perfekt film att avnjuta till en pizza.

When the moon hits your eye like a big pizza pie - that's Amore!


4 kommentarer:

  1. Om du kollar Moonstruck så måste du säga till hur den var. Jag har också bara sett delar och undrar ifall man borde.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskade den! Om man gillar klassiska komedier tror jag man gillar den. På flera sätt är den ju lite daterad, men Cher och Nicholas Cage är underbara!

      Radera
  2. Åhh, mångalen är underbar! :) när jag tänker efter vill jag se den igen. berätta gärna vad du tyckte.

    SvaraRadera
  3. Jaa, se den igen. Klassisk filmmagi! =)

    SvaraRadera