onsdag 15 maj 2013

Sent om cider...

... som jag trodde det hette som liten. Det var ett tag sedan jag skrev. Det har helt enkelt varit alldeles för mycket på jobbet och barnen har strulat och bilen... nej, jag har faktiskt inga ursäkter alls. Det lär ha varit en traumatisk tid för mina 1 1/2 läsare men nu är jag tillbaka and ready to mingle. Får börja med den stora Bokbytardagen som äger rum i morgon. Det ska finnas en station nära mig, på Medborgarplatsen bestämt. Ska försöka gå dit och se vad som finns att finna! Måste ta med mig något bra också.


Gårdagens bästa = hur otroligt bra Petra Mede var som programledare för Eurovison. Vilken kvinna.
Dagens bästa = att jag har köpt världens minsta canvas som jag ikväll ska måla världens minsta akvarelltavla på.
Morgondagens bästa = sovmorgon + att jag ska försöka springa för första gången på 22 år.
Veckans bästa - att jag äntligen kommit igång med boken igen. 90 sidor råmanus hittills. Hoppas det blir 100 i slutet av veckan! =)

Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar