onsdag 13 november 2013

50 shades of Asia

Sedan början på september har jag tillsammans med några kompisar varit ute och backpackat i Sydostasien. En resa som både varit kul och lite omvälvande. Det är mycket som man hinner reflektera över när man är borta så här länge. Man byter hotell varje vecka, åker till nya ställen och växlar soliga stränder med åskande storstäder. Ibland längtar man självklart hem, men då räcker det oftast att kolla in på Jonna Jintons blogg eller ett avsnitt av något mysigt matlagningsprogram för att stilla hungern :)

Läser gör man väldigt mycket här, och jag försöker även skriva så gott som det går. Kanske var det galenskap att välja att köra Nanowrimo under en sådan här resa, men nu är jag igång i alla fall. Visserligen ligger jag under gränsen, men så länge jag får ihop något är jag nöjd.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar